Celebrate the TWIN'S

Royal Enfield er verdens ældste motorcykel fabrikat.

Oprindelig produceret i Redditch, England. I 1950'erne flyttede man en del af produktionen til Indien. Sent i 1960'erne måtte Enfield England give op, en konkurs var en realitet. Produktionen fortsatte i Indien.

En Enfield er ægte historie. En TWIN har det også.. Læs nedenstående..

TWIN 650 og motorene er sprit nye med 100% moderne Bosch EFI, Euro4... men noget må ikke ændres... derfor oplever du naturligvis stadig lyden, følelsen, design og Enfield ånden!  - der stadig er ægte Royal Enfield!

Er Enfield's fin-mekanik som Japanske MC?

Nixen.. - ønsker du en ny symaskine så køb en Japaner!  HVIS du derimod leder efter noget der mærkes.. indlevelse, følelsen af at eje historien, sjælen - så står der Royal Enfield på slutsedlen!

Continental GT 650 TWIN

GT 650 TWIN ICE-QUEEN

.

GT TWIN tilbyder dig Brembo for/bag, 650 TWIN med en lyd og moment, som knytter dig og maskine sammen, en oplevelse du ikke må undvære.

Hvid flot lak og dobbelt udstødning, med lydspor som vækker minder fra tiden inden verden gik i lyd-ulave..

Kr. 88.179,-
Incl. lev kr. 90.369,-

GT 650 TWIN DR. MAYHEM.

.

Med en TWIN er du bare lykkeligere!  ..og du ejer historie og arv, som gør en forskel..

650 TWIN er en sprit-ny motor udviklet i England. Med stor respekt, for det der gør en ægte Enfield til vedvarende at være en ægte Enfield, uanset alder.

Kig på motoren, den ligner årg. 1950-60.. ..det er den så langfra.. 

Kr. 88.179,-
Incl. lev kr. 90.169,-

Vist fastback sæde er ekstraudstyr. (lev. med 2-persons sæde)

.GT 650 TWIN BLACK MAGIC

..

Heritage-inspired machines that carry the Royal Enfield legacy and character into the 21st century.

Tæt på 50 hk og masser af "TWIN" punch. Du går aldrig ned på hverken motorkraft, ejerglæde eller svigermødre.. 

.

Uanset hvilken Enfield du vælger. VIL du mærke den ånd der følger med fra 1901.. 

Kr. 86.098,-
Incl. lev kr. 88.088,-

Enfield GT farvemuligheder. (OBS ikke alle farver er tilgængelige pt.)


 

GT 650 TWIN

ENGINE

Type 2-cyl. TWIN, OHC 4T, Luft/Oliekølet, EFI
Displacement 648cc
Bore x stroke 78mm x 67,8mm
Compression Ratio 9.5 : 1
Maximum Power 47hk @ 7100 rpm
Maximum Torque 52 Nm @ 4000 rpm
Ignition System Digital electronic ignition
Clutch Wet, multi-plate slipper
Gearbox 6 Speed
Lubrication Wet sump
Engine Oil Spectro 10w50 Api SL
Fuel Supply Electronic fuel injection
Air Cleaner Paper Element
Engine Start Electric/Kick

CHASSIS & SUSPENSION

Type Double cradle
Front suspension 41mm forks, 110mm travel
Rear suspension Twin coil over 88 mm travel

DIMENSIONS

Wheelbase n/a
Ground Clearance 174 mm
Length 2122 mm
Width 744 mm (Without Mirrors)
Height 1024 mm (Without Mirrors)
Seat Height  790 mm (single seat)
Kerb Weight 198 Kg (with no Fuel & 90% Oil)
Fuel Capacity 12.5 Ltr

BRAKES & TYRES

Tyres Fr. 100/90 – 18
Tyres Rr. 130/70 – 18
Brakes Front 320mm Brembo m/Bosch ABS
Brakes Rear 240mm  Brembo m/Bosch ABS

Interceptor 650 TWIN

ENGINE

Type 2-cyl. TWIN, OHC 4T, Luft/Oliekølet, EFI
Displacement 648cc
Bore x stroke 78mm x 67,8mm
Compression Ratio 9.5 : 1
Maximum Power 47 hp @ 7100 rpm
Maximum Torque 52 Nm @ 4000 rpm
Ignition System Digital electronic ignition
Clutch Wet, multi-plate. Slipper.
Gearbox 6 Speed
Lubrication Wet sump
Engine Oil Spectro 10w50 Api SL
Fuel Supply Electronic fuel injection
Air Cleaner Paper Element
Engine Start Electric/Kick

CHASSIS & SUSPENSION

Type Double cradle
Front suspension 41mm forks, 110mm travel
Rear suspension Twin coil over 88 mm travel

DIMENSIONS

Wheelbase n/a
Ground Clearance 174 mm
Length 2122 mm
Width 789 mm (Without Mirrors)
Height 1165 mm (Without Mirrors)
Seat Height  804 mm
Kerb Weight 202 Kg (with 0% Fuel & 90%Oil)
Fuel Capacity 13.7 Ltr

BRAKES & TYRES

Tyres Fr. 100/90 – 18
Tyres Rr. 130/70 – 18
Brakes Front 320 mm Brembo m/Bosch ABS
Brakes Rear 240 mm Brembo m/Bosch ABS